پر پرواز
دل نوشته های من
azad
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ای توبه ی شکسته ام
D i S s L o V e - Aʟıяεzα
اینجاهمه چی درهم
آدوین
تنهای تنهای تنها
برای عزیزترین کسه من
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق و آدرس fatemeh20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 29527
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
fatemeh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 14:49 :: نويسنده : fatemeh

دوباره دلم واسه غربت چشات تنگه

دوباره این دله دیوونه واست دل تنگه

وقته از تو خوندن ستاره ی ترانه هاست

اسمه تو برای من قشنگ ترین آهنگه

بی تو یک پرنده ی اسیره بی پروازم

باتو اما میرسم به قله ی آوازم

اگه تا آخره این ترانه بامن باشی

واسه تو سقفی از آهنگوصدامیسازم

بایه چشمک دوباره منو زنده کن ستاره

نزار از نفس بیوفتم تویی تنها راهه چاره

آی ستاره آی ستاره بی تو شب نوری نداره

این ترانه تاهمیشه تورویاده من میاره

تویی که عشقمو از نگاهه من میخونی

تویی که تو تپشه ترانه هام پنهونی

تویی که هرنفسه همیشه ی آوازی

تویی که آخره قصه ی منو میدونی

اگه کوچه ی صدام یه کوچه ی باریکه

اگه خونم بی چراغه چشمتو تاریکه

میدونم آخره قصه میرسی به داده من

لحظه ی یکی شدن تو آینه ها نزدیکه

بایه چشمک دوباره منو زنده کن ستاره

نزار از نفس بیوفتم تویی تنها راهه چاره

آی ستاره آی ستاره بی تو شب نوری نداره

این ترانه تاهمیشه تورویاده من میاره



نظرات شما عزیزان:

سرگشته
ساعت22:56---9 شهريور 1393
دلم واسش تنگه ...

خیــــــــــــــــــــــــــ ـــــــلی


شیدا@
ساعت16:05---7 تير 1393
سلام وبت خیلی خوشمله ممنون اجی جون

نازی
ساعت15:10---14 خرداد 1393
اجی وبلاگت خیلی قشنگه
ب منم سر بزن بوس بوس
بابای


zahra
ساعت21:40---13 خرداد 1393
لينك شدي گلم.

سارا
ساعت18:42---12 خرداد 1393
سلامتی ادمای بی کینه که وقتی یکی رودوس دارن هرچقدرم اذیتشون کنه،بازیادشون میره ودلشون براش تنگ میشه...

زینب
ساعت16:19---24 بهمن 1392
سلام فاطمه جان.وب زیبایی داریوب منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: